BMW Concord in Concord including address, phone, dealer reviews, directions, a map, inventory and more

A member of the Cars.com family

1967 Market St
Concord, CA 94520

Get Directions
Hours Toggle

Sales Department

Sun Closed
Mon 10:00am – 4:00pm
Tue 10:00am – 4:00pm
Wed 10:00am – 4:00pm
Thu 10:00am – 4:00pm
Fri 10:00am – 4:00pm
Sat Closed

Service Department

Sun Closed
Mon 8:00am – 4:00pm
Tue 8:00am – 4:00pm
Wed 8:00am – 4:00pm
Thu 8:00am – 4:00pm
Fri 8:00am – 4:00pm
Sat 8:00am – 4:00pm

Reviews of BMW Concord

Overall Rating:

4.7 (out of 5)

94% recommend this dealer

916 total reviews

Showing the most recent reviews from Cars.com and DealerRater.

1.0 (out of 5)

First time BMW owner and went in for my first service. I...

Reviewed by W ChoiDecember 23, 2021

First time BMW owner and went in for my first service. I was there on time. But kept waiting in my car, and I got so frustrated that I had to ask what is taking so long. They said they rang Miguel, who showed up later. He seemed upset that I had bothered to ask about what's taking so long. Had he simply apologized for the delay, that would've been fine. But he came with the attitude of why I'm in such a rush, and he's busy. I decided to take my business elsewhere. Nice work Miguel.

  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair

Overall Experience 1

Customer Service 1

Quality of Repair N/A

Friendliness 1

Pricing N/A

Maximum rating = 5

1.0 (out of 5)

Concord BMW what can I say at least let you know not to...

Reviewed by AjNovember 12, 2021

Concord BMW what can I say at least let you know not to drop your car off at the service department and expect to get a whole car back. I literally had my BMW towed in and it was left unsecured and this is what they want to tow back to me. Ask them to service your car in one day don’t leave it overnight as they offered no compensation told me it’s like Parking at a grocery store and that I should call my insurance. Excuse me call your insurance crooks!!

  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair

Overall Experience 1

Customer Service 1

Quality of Repair N/A

Friendliness 1

Pricing N/A

Maximum rating = 5

3.0 (out of 5)

Called about purchasing a BMW and having it shipped out...

Reviewed by ExtraFeesOctober 20, 2021

Called about purchasing a BMW and having it shipped out of state. Michael Heller said, "Concord BMW won't do that." "Are you sure?" "Wait, let me check I'll call you back in 15 minutes." Three hours alter, Mr. Heller calls me back, "Our policy changed in a meeting this weekend that I missed. We'll do out of state now, but cash only." The cash only requirement was annoying, but not a deal breaker. So I pursued the deal. Mr. Heller sent me the quote with an extra $900 in "State fees." As I'm not in California, I needed an explanation. FOUR times over several days, I asked Michael Heller to explain the fees. He dodged the question every time. Eventually, I pinned him down. Instead of explaining what the fees actually were, he proceeded to do math on the phone, "Well the first fee is $150, plus another $150, then the $600 is another unavoidable fee, so that adds up to $900. California charges these fees to pay for roads and upkeep." "How much is shipping?" "$1200" Two days later, shipping was now $1500. In the actual printed quote, shipping was $1750. "Sorry, I was just guessing when I said $1200." I did not pursue the purchase any further. I ended up buying another BMW from a different California dealer. Not only did they finance the car through BMW, but there were NO unavoidable state fees - not a single extra dollar. Oh, even though it was a farther distance, shipping was $1,100. Michael Heller was always very polite and friendly. However, he is the reason people don't trust car salespeople.

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car

Dealer Response

I'm Zack Lee, General Sales Manager here at BMW of Concord. I am sorry for the delayed communications and unclarity. When you have a moment, I would love to learn about conversation you had with Mr Heller. The reason we don't do out of state finance transactions is because we cannot guarantee lien on title for the financial institution. We can only register vehicles here in California. Please call me on my direct line 925-288-3880 when you have a moment. Thank you for caring enough to leave us with your thoughts. Zack lee

Overall Experience 3

Customer Service 1

Quality of Repair N/A

Friendliness 5

Pricing N/A

Maximum rating = 5

Ready to buy? Get a price quote before visiting the dealership.

  • Get multiple quotes
  • No cost, no-hassle negotiation
Back to Top