Westborn Chrysler Dodge Jeep RAM Inc in Dearborn including address, phone, dealer reviews, directions, a map, inventory and more

A member of the Cars.com family

23300 Michigan Ave
Dearborn, MI 48124

Get Directions

Sales: 313-528-6197

Used Cars: 313-429-0022

Hours Toggle

Sales Department

Sun Closed
Mon 7:00am – 9:00pm
Tue 7:00am – 6:00pm
Wed 7:00am – 6:00pm
Thu 7:00am – 9:00pm
Fri 7:00am – 6:00pm
Sat 9:00am – 2:00pm

Service Department

Sun Closed
Mon 7:00am – 9:00pm
Tue 7:00am – 6:00pm
Wed 7:00am – 6:00pm
Thu 7:00am – 9:00pm
Fri 7:00am – 6:00pm
Sat Closed

Reviews of Westborn Chrysler Dodge Jeep RAM Inc

Overall Rating:

4.3 (out of 5)

82% recommend this dealer

292 total reviews

Showing the most recent reviews from Cars.com and DealerRater.

1.0 (out of 5)

Don’t buy anything from them!!

Reviewed by Latonya from Farmington Hills June 21, 2022

This dealership is a rip off, they will sale you a lemon!! DON’T BUY ANYTHING FROM THEM!! I bought a car from them and less then 6 months later the engine went out! They then tried to say it was my fault and wanted $1100 to break the engine down!! They have had my car for 4 months now and will not answer my calls!! DO Not Buy anything from them you will be disappointed and stuck paying for a car that is not running 🤬😤😡🤯

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase

Dealer Response

Thank you for bringing this to our attention. We’re sorry you had a bad experience and want to assure you we take your concerns seriously. Please call or email when you have a moment. Sincerely, Jeff Roekle, Business Manager, Westbornjeep@gmail.com, 313-562-9559

Overall Facilities 1

Customer Service 1

Buying Process 1

Quality of Repair 1

Maximum rating = 5

2.0 (out of 5)

You told me you can help me because I had some problems

Reviewed by vamm1951May 27, 2022

You told me you can help me because I had some problems with my credit but you didn't help me and wasted my time and gas money

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car

Dealer Response

We're so sorry to hear that your appointment left you feeling unsatisfied. We'd love to have the opportunity to work with you towards the best solution. If you have any additional questions, please feel free to give us a call. Sincerely, Jeff Roekle, Business Manager, Westbornjeep@gmail.com, 313-562-9559

Overall Experience 2

Customer Service 3

Quality of Repair N/A

Friendliness 3

Pricing N/A

Maximum rating = 5

1.0 (out of 5)

The worst dealership ever David the service department...

Reviewed by Steveizairi313November 02, 2021

The worst dealership ever David the service department claims he’s the manager is a total moron just keep lie saying it need this th

  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair

Dealer Response

We're sorry to hear that your experience was unsatisfactory. If you have a moment, please give us a call to discuss this matter further. Sincerely, Jeff Roekle, Business Manager, Westbornjeep@gmail.com, 313-562-9559

Overall Experience 1

Customer Service 1

Quality of Repair N/A

Friendliness 1

Pricing N/A

Maximum rating = 5

About Westborn Chrysler Dodge Jeep RAM Inc

We are a large volume Chrysler and Jeep dealer in the heart of downtown Dearborn. Our sales staff is 5 Star Certified with an average of 10 years experience.

Ready to buy? Get a price quote before visiting the dealership.

  • Get multiple quotes
  • No cost, no-hassle negotiation
Back to Top