Pat Fischer Nissan in Titusville including address, phone, dealer reviews, directions, a map, inventory and more

A member of the Cars.com family

1128 S Hopkins Ave
Titusville, FL 32780

Get Directions

Sales: 321-593-0474

Used Cars: 321-593-0945

Hours Toggle

Sales Department

Sun 12:00pm – 5:00pm
Mon 9:00am – 8:00pm
Tue 9:00am – 8:00pm
Wed 9:00am – 8:00pm
Thu 9:00am – 8:00pm
Fri 9:00am – 7:00pm
Sat 9:00am – 7:00pm

Service Department

Sun Closed
Mon 7:30pm – 5:30pm
Tue 7:30pm – 5:30pm
Wed 7:30pm – 5:30pm
Thu 7:30pm – 5:30pm
Fri 7:30pm – 5:30pm
Sat 8:00pm – 2:30pm

Reviews of Pat Fischer Nissan

Overall Rating:

3.7 (out of 5)

66% recommend this dealer

118 total reviews

Showing the most recent reviews from Cars.com and DealerRater.

1.0 (out of 5)

Stay AWAY - Will NEVER Go there again

Reviewed by Dr. T from Merritt Island, FloridaMay 04, 2022

I was told that some trim needs to be changed, and they said its covered by warranty. I even have a quote on paper saying warranty. Then when I came I got a bill for almost $700 for work I never even asked for. So much for honesty. Considering my options including FDACS, BBB and small claims. And I thought they were honest - now I feel scammed!

  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did not make a purchase

Dealer Response

Mr. Todorovic, We are sorry that this situation has happened. You brought your vehicle in, showed the problem areas to our service writer, and personally requested the repairs to be done. Our records show no indication that we recommended any of the work done. All of our recommendations for maintenance and repairs are included with our Multi-Point Inspections. None of your Multi-Point Inspections in your vehicle history show a recommendation for any of the parts that were replaced on the vehicle. However, our records do show that they were all requested by you at the time of vehicle write up. We will be happy to provide you with all of these documents. We could only assume that the parts would be replaced under warranty, as your vehicle's age and mileage still falls under the factory warranty. However, after installing the parts, we found that the new parts were not fitting quite right. We had our body shop attempt to correct fitment and they determined your vehicle had been in an accident. We pulled a vehicle history report and it showed that your vehicle had previous "major structural damage" in several areas of that report. Unfortunately, because of this, all of the items in question cannot be covered under warranty. Since you recently purchased the vehicle from LB Auto Trading LLC in Orlando. We recommended that you contact them to cover the charges or reimburse you since they did not disclose the prior damage to the vehicle to you at the time of purchase. Also, we have all of the old parts we replaced, if you would like to come and collect them. If you have any further questions or concerns. Please do not hesitate to contact us.

Overall Facilities 2

Customer Service 1

Buying Process N/A

Quality of Repair 1

Maximum rating = 5

1.0 (out of 5)

Service department cannot be trusted!

Reviewed by AKBFebruary 18, 2022

Service department cannot be trusted! You will find your vehicle in worse condition than before you brought it in. AVOID like the plague!!!!! Service Department manager, Marcus is absolutely useless and I am being polite in my description.

  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair

Overall Experience 1

Customer Service 1

Quality of Repair N/A

Friendliness 1

Pricing N/A

Maximum rating = 5

1.0 (out of 5)

Just a nobody telling the truth

Reviewed by Alan Keener from Titusville, FloridaOctober 18, 2021

I had them look at it and they said that the electric radiator fan was missing, so I asked them to fix it for me, and they order the fan and other parts, so I waited a week and had not heard from the dealer so I called, they said the electric fan was on backorder, but they had the other parts. So, I asked if I could pickup the Rogue because I had other work to do to it, they said OK so I got the parts they ordered and ask if I could put in the fan when it came in, they so that was ok. I noticed that half the parts they ordered I did not need because they were installed in the Rogue and I did not need them, I called the service manager and was told that I could take them to the parts department and could get a refund that they order extra parts in case needed, so no big deal. When I took the parts back the parts department said OK and took the parts in the back room, after 20 minutes he returned to the counter and said that some of the parts bags were opened and he could not take them back, so I thought ok I could understand that. But 2 of the parts I brought back were not opened one was a clamp and I asked if they could be returned and was told no because they were electrical, well the other was part number 212004BB1B sensor assembly thermometer it fits in between the radiator hose, and has no electrical connections this part was not missing from Rogue the bag was sealed and not damage. But when the parts guy brought it back to the counter from the back room where he took it was wrapped with packing tape around the bag and was told the bag was damaged. This is a flat out lie., I cannot believe that this person would do something like that, but it’s my word against there’s. The service manager came up to the counter and said that they should be able to work something out so I left all the parts there and ask them to call me when they came to and agreement, but have not heard back from them since then and they still have the parts. Well after a month I called and they said the fan had come in that day so I picked it up and installed it myself. I was told that the AC would not work without the fan because the fan had 2 electrical connections and would not work without being hooked up, So I made an appointment for the next week the first they had. I was then told that the AC compressor was froze up because the electrical connectors were not hooked up when fan was not in Rogue, so that’s fine, still not sure how it could lock up when not connected. So, they charge me another $348.00 for looking at it. I had asked them to go ahead and order the compressor and replace it. 2 weeks later I had not heard from them so I called, they said the car had been done for a week and when I was going to pick it up, I asked why they did not call me and they said they called but I never got a call and no message was left. So, by now I have been without the Rogue for 2 months. I picked the car up when they said it was done and no sooner got out of the parking lot and the check engine light came on so I drove home and hooked a scanner up and it read P0532 refrigerant pressure sensor A DTC take to dealer. I erased the code from scanner and ran it again, same thing, then shut Rogue off again and ran scanner no code now so happy there. But AC is not blowing very cold so I checked it with 2 different thermomotors that I put in AC vents and was averaging 50 degrees. So, I called the service manager and he said that they ran it for and hour and it worked fine and hung up. I did not hear back from service manager so called the next day and left a message for him to call me, he never called back. I called the service desk and left a message for him to call me and never heard back. The next day I called again and talked to the same girl in the service department and asked again if she could have him call me so I could get Rogue looked at and still have not got a call back.

  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did not make a purchase

Overall Facilities 2

Customer Service 2

Buying Process 1

Quality of Repair 2

Maximum rating = 5

About Pat Fischer Nissan

Our customers know from experience that we are dedicated to making sure that you will be satisfied.
That's why "Expect More!" is more than just a slogan. It's our commitment to you.
We constantly strive to insure that you enjoy great deals backed by outstanding service.
Our service facility is top notch and is staffed by dedicated people educated to help and treat you in the most professional manner possible.
We hope we can earn your business today. If we do we will do everything we can to make you want to be a lifetime customer.
Sincerely.
Pat Fischer

Ready to buy? Get a price quote before visiting the dealership.

  • Get multiple quotes
  • No cost, no-hassle negotiation
Back to Top