Rohrich Lexus in Pittsburgh including address, phone, dealer reviews, directions, a map, inventory and more

A member of the Cars.com family

2115 W Liberty Ave
Pittsburgh, PA 15226

Get Directions

Used Cars: 412-253-6929

Hours Toggle

Sales Department

Sun Closed
Mon 9:00am – 9:00pm
Tue 9:00am – 9:00pm
Wed 9:00am – 6:00pm
Thu 9:00am – 9:00pm
Fri 9:00am – 6:00pm
Sat 9:00am – 5:00pm

Reviews of Rohrich Lexus

Overall Rating:

4.1 (out of 5)

77% recommend this dealer

48 total reviews

Showing the most recent reviews from Cars.com and DealerRater.

1.0 (out of 5)

Not professional, rep had attitude.

Reviewed by KirillFebruary 27, 2022

Not professional, rep had attitude. I decided not to buy from them. Many complaints on the internet.

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car

Dealer Response

Providing professional assistance during the purchase experience is a top priority, and it's disappointing we let you down. I wish we had been able to further your search and find you the perfect vehicle, and if you're willing to allow us the chance to make things right, it would mean a great deal. Please consider giving me a call directly so I can do all I can to assist you. Thank you, Jason Xenakes - General Manager - jxenakes@rohrich.com

Overall Experience 1

Customer Service 1

Quality of Repair N/A

Friendliness 1

Pricing N/A

Maximum rating = 5

1.0 (out of 5)

Bought a Certified Preowned Lexus UX 250H on May 22nd,...

Reviewed by My Experience with Rohrich Lexus PittsburghOctober 20, 2021

Bought a Certified Preowned Lexus UX 250H on May 22nd, 2021. This is my 3rd Lexus Buying Experience from Rohrich Lexus, Pittsburgh. Derek in Finance Department totally ruined my Wow!! Lexus Purchase Experience. He has absolutely no knowledge of what the xxxx he is doing. I had my Pre Approval Letter from BOA dated 05/18/2021. Derek screwed up the process. Did not send the Paper works to BOA on time. So the approval expired after one month in June 2021. I spoke with Derek in Finance Department numerous times from July to August 2021. Derek kept telling lies. Finally on August 30th 2021 I got a call from the Manager Paul stating that my Approval has expired and I have to obtain another Approval Letter for Financing the car from BOA. I had no other choice. I had to obtain a second Prior Authorization. In the interim I paid 3 installments to Rohrich Lexus. It took another one month to straighten those Payments. I spent countless hours to get the things right. I WISH ROHRICH LEXUS WILL HIRE AN EXPERIENCED PERSON IN THEIR FINANCE DEPARTMENT. I WILL NEVER BUY ANOTHER CAR FROM ROHRICH LEXUS NOR I WILL RECOMMEND ANYONE TO BUY CARS FROM THERE. CUSTOMER SERVICE IS TERRIBLE. THERE IS NO ONE TO ANSWER YOUR CALLS. YOU HAVE TO LEAVE A MESSAGE AND WAIT FOR EVER TO HEAR FROM THEM. MY PREVIOUS TWO LEXUS BUYING EXPERIENCES WERE REALLY WOW!! EXPERIENCE. BUT THIS TIME MY EXPERIENCE WAS JUST OPPOSITE. ROHRICH LEXUS PITTSBURGH NEEDS TO BETTER JOB TO IMPROVE CUSTOMER EXPERIENCE. I DID REPORT MY EXPERIENCE TO LEXUS HQ. BUT THAT DIDN'T MAKE ANY DIFFERENCE. Dr. Roy Pittsburgh

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car

Dealer Response

I would like to apologize for your disappointing experience. This is certainly not the standard of service we expect for our guests and I understand how frustrated you are. Our goal is to accommodate you with clear communication so I am sorry for any misguided information as well as how long it took for things to feel resolved. We take reviews like this seriously and I would like to immediately address your concerns to ensure we can improve in the future. I understand it has been difficult to get in touch with us but I am happy to discuss this further and work through things together. I look forward to hearing from you. Thank you, Jason Xenakes - General Manager - jxenakes@rohrich.com

Overall Experience 1

Customer Service 1

Quality of Repair N/A

Friendliness 1

Pricing N/A

Maximum rating = 5

1.0 (out of 5)

The service department is terrible! They won't answer...

Reviewed by Pissed in PittOctober 07, 2021

The service department is terrible! They won't answer the phone and when they do they immediately put you on hold. It's super stressful to even schedule an appointment. When, by chance, you do get an appointment the technicians who pick up your car are super irritated that have to come get it and it's obvious. They also bring it back dirty and with an empty gas tank. Don't even bother...

  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair

Dealer Response

I am very sorry that you haven't received the attentive, efficient service we expect from our team. It is never our intention to cause our guests any inconvenience and I would like to ensure that we do everything we can to improve your experience from here on out. Please consider reaching out to me directly so I can begin to address your concerns. Thank you, Jason Xenakes - General Manager - jxenakes@rohrich.com

Overall Experience 1

Customer Service 1

Quality of Repair N/A

Friendliness 1

Pricing N/A

Maximum rating = 5

About Rohrich Lexus

Rohrich Lexus was founded in 1988.

Ready to buy? Get a price quote before visiting the dealership.

  • Get multiple quotes
  • No cost, no-hassle negotiation
Back to Top