Pat McGrath Chrysler Jeep Dodge RAM in Cedar Rapids including address, phone, dealer reviews, directions, a map, inventory and more

A member of the Cars.com family

4610 Center Point Rd Ne
Cedar Rapids, IA 52402

Get Directions
Visit Dealer Website

Sales: 319-774-6948

Used Cars: 319-393-4610

Hours Toggle

Sales Department

Sun Closed
Mon 9:00am – 8:00pm
Tue 9:00am – 6:00pm
Wed 9:00am – 6:00pm
Thu 9:00am – 8:00pm
Fri 9:00am – 6:00pm
Sat 9:00am – 5:00pm

Service Department

Sun Closed
Mon 7:00am – 5:30pm
Tue 7:00am – 5:30pm
Wed 7:00am – 5:30pm
Thu 7:00am – 5:30pm
Fri 7:00am – 5:30pm
Sat 7:30am – 5:00pm

Reviews of Pat McGrath Chrysler Jeep Dodge RAM

Overall Rating:

3.9 (out of 5)

70% recommend this dealer

20 total reviews

Showing the most recent reviews from Cars.com and DealerRater.

5.0 (out of 5)

Braden and finance team was awesome.

Reviewed by Merlin from Manson, IAAugust 26, 2021

When I dealt with McGrath the first time it was one of the worst experiences I have ever had buying a vehicle. This time I was reluctant to come back. I met Braden and he asked if he could try to redeem McGrath from the experience I had before. I was skeptical but decided to give Braden a chance. Braden didn't disappoint and since I live 2 1/2 hours away from dealer he got to work found the pickup of my dreams. This man worked diligently that day and had a answer for me by the end of the day. When I showed up for the test drive he was courteous, honest, and answered everyone of my questions. He truly showed me that not all car buying experiences are bad. I've been to alot of dealers in my life and Braden outshines all the other salesmen I have dealt with in the past. They should all take lessons from this young man. So if and when I decide to get another vehicle I hope Braden is still there and I your looking as for him he will not disappoint you along with the finance team. Very good experience.

  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase

Dealer Response

Merlin, thanks for giving us another opportunity to work with you. We definitely strive for the best and we are glad to hear that Braden and our finance team gave you just that with your experience. Congratualtions on your new truck!

Overall Facilities 5

Customer Service 5

Buying Process 5

Quality of Repair 5

Maximum rating = 5

1.0 (out of 5)

Nothing but a run around

Reviewed by AimeeS from Prophetstown IlJune 12, 2021

Was supposed to see this vehicle last Saturday at the Dubuque store. ( White '21 Cherokee $24000 387 miles) Was told on Saturday Morning by Trevor that an appointment was made ahead of me, I said since I'm driving from 2hrs away I will just wait and see what happens. He told me if I put $1000 deposit I could see the vehicle.I said no, I don't put a deposit down to view a vehicle. Later Saturday afternoon I was told the vehicle didn't sell. Trevor told me he would get the car to Davenport Ia for me to see on Monday. On Monday I reached out to Trevor, he tells me it sold Sat night. Mon Night I get a text from Salesman Zach wanting to know if he could call me. I told him no because I felt I had been given the run around. Zach was the one who had originally reached out to me to see if I was in the market for a vehicle.. As a former customer who had purchased a car from the Dubuque store, it's really disappointing to see the car is still for sale. I was prepared to drive 2hrs to view and purchase a vehicle, as my first experience with them had been a good one. Something very fishy about the whole situation. And I had offered 26,000. I won't do business with them again.

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did not make a purchase

Dealer Response

Thank you for sharing this, Aimee. We take all customer feedback seriously. It looks like you were working with our Volkswagen of Dubuque store, not McGrath Chrysler Jeep Dodge Ram. We have forwarded your comments along to our team at that store. We value your past business and if there was any sort of miscommunication, we apologize for that. We will be looking into this and reaching out, Aimee.

Overall Facilities N/A

Customer Service 1

Buying Process N/A

Quality of Repair N/A

Maximum rating = 5

5.0 (out of 5)

RAM TRX

Reviewed by Josh Rivera from Cedar Rapids, IowaMay 12, 2021

Brady contacted me right away after building a TRX online. He showed me the Rebel which was also a very nice truck but we put in the order for the TRX! They ended up getting one 6 days later with almost my exact build and he got me in and out of the dealership within a couple hours! The truck is incredibly fast and luxurious, already in love! Thanks again Brady!

  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase

Dealer Response

That is awesome to hear! It's not often the universe comes together like that and we are so grateful we were able to help you purchase the truck you love! We will be sure to pass this along to Brady and our team. Thank you for your business, Josh!

Overall Facilities N/A

Customer Service 5

Buying Process 5

Quality of Repair N/A

Maximum rating = 5

About Pat McGrath Chrysler Jeep Dodge RAM

Do the Right Thing.
Exceed Expectations.
Make a Difference.
These statements form the basis of how we conduct our daily business. Our mission enables us to develop long-term relationships with our constituency.

Pat McGrath Chrysler Jeep Dodge Ram located in Cedar Rapids is proud to be the community's choice when it comes to shopping for a new or used Chrysler Jeep Dodge or Ram car or truck! Since opening our doors in 1952 the McGrath Family has maintained a commitment to our customers offering the strongest selection of vehicles in Cedar Rapids Iowa City along with easy transparent purchase process.
www.patmcgrathdodgecountry.com

Ready to buy? Get a price quote before visiting the dealership.

  • Get multiple quotes
  • No cost, no-hassle negotiation
Back to Top