Kunes Auto Group of Mount Carroll in Mount Carroll including address, phone, dealer reviews, directions, a map, inventory and more

A member of the Cars.com family

764 W Commercial St
Mount Carroll, IL 61053

Get Directions
Hours Toggle

Sales Department

Sun Closed
Mon 8:00am – 7:00pm
Tue 8:00am – 7:00pm
Wed 8:00am – 7:00pm
Thu 8:00am – 7:00pm
Fri 8:00am – 6:00pm
Sat 9:00am – 4:00pm

Service Department

Sun Closed
Mon 7:30am – 5:00pm
Tue 7:30am – 5:00pm
Wed 7:30am – 5:00pm
Thu 7:30am – 5:00pm
Fri 7:30am – 5:00pm
Sat 7:30am – 3:00pm

Reviews of Kunes Auto Group of Mount Carroll

Overall Rating:

4.5 (out of 5)

88% recommend this dealer

16 total reviews

Showing the most recent reviews from Cars.com and DealerRater.

1.0 (out of 5)

Lousy service once you are in a car

Reviewed by Audrey Thayer from Miles, IAMarch 17, 2020

I have had issues with my car since purchasing it with a smell of burnt plastic whenever I am using my heater. Had an electrical issue where 3 different lights all were out, but nothing that seems to be related, not sure how that is. Have had a cadillac converter replaced and only owned the car about 7 months, tried to do a trade in offer and had my credit ran for a completely different car for almost $9,000 more than the original car I was looking at would have cost me. Not happy with my service once I was in the car I am in, won't recommend to friends and family and WILL NOT RETURN.

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did not make a purchase

Dealer Response

We?re usually known for our exceptional customer service and we regret that we didn?t live up to those expectations here.??If you?re open to discussing this further, please call us at(815) 244-2121 and ask to speak with Ed Temes, our General Manager. We?d greatly appreciate the opportunity to make things right and work toward earning back your business.?

Overall Facilities N/A

Customer Service 1

Buying Process 1

Quality of Repair 1

Maximum rating = 5

1.8 (out of 5)

Poor customer service

Reviewed by blank from Thomson, ILNovember 23, 2019

Pat Bausman (the service manager) seems unfamiliar with the vehicles he services and has poor customer relation skills. They don't have time to address anything wrong with your vehicle even if you call ahead. Would not recommend.

  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did not make a purchase

Dealer Response

Blank, we regret to hear that you had a negative experience with us, but would appreciate the chance to turn your experience around. We would like to work towards a resolution, so if you are willing, please reach out to us at (815) 244-2121 to discuss this further.

Overall Facilities N/A

Customer Service 1

Buying Process 1

Quality of Repair 4

Maximum rating = 5

5.0 (out of 5)

Kunes great expierence

Reviewed by Melinda C from ClintonNovember 23, 2019

We bought a car with Justin today . He was very helpful and so was the financial manager. It was a great expierence !!! We will be going back for all our car needs

  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase

Dealer Response

Melinda C, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! We can't wait to see you again, have a great day.

Overall Facilities N/A

Customer Service 5

Buying Process 5

Quality of Repair N/A

Maximum rating = 5

About Kunes Auto Group of Mount Carroll

Welcome to Kunes Country Auto Group of Mt. Carroll!
Kunes Country Auto Group is a value-based family owned and operated auto group serving the greater Southern Wisconsin and Northern Illinois areas since 1995. Currently the Kunes Auto Group owns twelve dealerships representing Ford Lincoln Chevrolet Cadillac Buick GMC Chrysler Dodge Jeep Ram and Rousch Performance. The Kunes Country Auto Group is not only dedicated to our customers but also to the communities that we are privileged to work in. Please see our website and our Giving Back page to see how Kunes Country strives to make a difference and how you can join us.

Ready to buy? Get a price quote before visiting the dealership.

  • Get multiple quotes
  • No cost, no-hassle negotiation
Back to Top