201 S 7th St
Renton, WA 98057

Get Directions

Sales: 425-336-2391

Used Cars: 425-336-4281

Hours Toggle

Sales Department

Sun 10:00am – 8:00pm
Mon 9:00am – 9:00pm
Tue 9:00am – 9:00pm
Wed 9:00am – 9:00pm
Thu 9:00am – 9:00pm
Fri 9:00am – 9:00pm
Sat 9:00am – 9:00pm

Service Department

Sun Closed
Mon Closed
Tue 8:00am – 5:00pm
Wed 8:00am – 5:00pm
Thu 8:00am – 5:00pm
Fri 8:00am – 5:00pm
Sat 8:00am – 5:00pm

Reviews of Car Pros Renton Hyundai

Showing the most recent reviews from Cars.com and DealerRater.

1.0 (out of 5)

$20 month lease???

Reviewed by Alma from Bothell waAugust 12, 2023

Lost my $40k car in a complicated lease agreement that can't cancel or buyout. Sales manager Jack and service consultant Andy were courteous but not helpful.

  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did not make a purchase

Dealer Response

Alma, we're disappointed to read your review of Car Pros Hyundai Renton. We would like to do everything possible to help you out in this tough situation, so please reach out to our General Manager Mike about this, and he'll be in contact with you shortly. Thank you. Mike | novin@carpros.com

Overall Facilities 1

Customer Service 1

Buying Process 1

Quality of Repair 1

Maximum rating = 5

1.0 (out of 5)

Took advantage of first time buyer

Reviewed by Jim from Kent, WAApril 15, 2023

My son put his name in with Car Pros Hyundai in Renton Washington to wait for a 2023 Hyundai Tucson Hybrid. The car arrived and we trusted the Hyundai Dealership would treat him ethically as we have been Hyundai customers for over ten years. He was trading in the Elantra we had purchased for him for college. The dealer evaluated the car for trade in and told him because of coffee stains on the seats, that they would be unable to sell the car on the lot and would have to wholesale the car. As a result of this evaluation, they offered $2000 for the Elantra which had a low blue book value of $5400. The dealership refused to negotiate the trade in value because of their assertion that the car would be wholesaled. Today, April 15, we found his Elantra on Car Pros Hyundai website with an asking price of $13,995. The VIN from their website matches the VIN on his registrations so there is no doubt it is his car. They misrepresented their intentions with the car and misrepresented the value of the car to them. They took advantage of him as a first time buyer.

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase

Dealer Response

Jim, we're disappointed to read this review of us here at Car Pros Hyundai Renton. We're so sorry you feel this way, but it is never our intention to make the buyer feel taken advantage of. When we take in new trades, they are stocked in to our inventory and automatically published to our website before our final decision to Wholesale the vehicle. Please feel free to reach out to our General Manager Mike so we can further explain this process for you. Thank you. Mike | Novin@carpros.com

Overall Facilities N/A

Customer Service N/A

Buying Process N/A

Quality of Repair N/A

Maximum rating = 5

1.0 (out of 5)

Marked Up From Online Price, Very Pushy

Reviewed by Alex from Auburn, WAJanuary 08, 2023

They list the vehicle as MSRP on Cars.com, but they marked up the car by at least $4000 but didn't say anything until I asked about it on the financing form they tried REALLY hard to push on me. The car wasn't even in stock and yet they wanted me to sign financing papers while constantly telling me it would arrive soon. It kept switching between 1 hour, 2 hours, 30 minutes, 20 minutes, and "in like a minute" in random order. I never saw the car in the 1.5hrs I spent there. When I said I was going to wait before buying anything, they kept pulling credit checks to offer me "better" financing deals without even asking and damaged my credit score. When I asked questions about interest rates, I was told that it would be figured out later. I checked them later and they were ridiculous and I'm glad I never signed anything. Such a waste of time and damage to my credit score.

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did not make a purchase

Dealer Response

Hi Alex, we're disappointed to read your recent review with us at Car Pros Hyundai Renton. We're very concerned to hear about the experience you had during your visit. Please reach out to our General Manager Mike about this so we can do all we can to improve this visit for you, and all future ones! Mike | Novin@carpros.com

Overall Facilities 1

Customer Service 1

Buying Process 1

Quality of Repair 1

Maximum rating = 5

About Car Pros Renton Hyundai

At Car Pros Hyundai Renton we don't just sell cars we provide a complete car buying experience. We provide our customers with everything from car repair services auto parts sales to car loan and lease financing. Come visit us today at 201 S. 7th St. Renton WA 98057 and let us show you how easy the car buying experience can be at Car Pros Hyundai Renton.

Ready to buy? Get a price quote before visiting the dealership.

  • Get multiple quotes
  • No cost, no-hassle negotiation
Back to Top