Peruzzi Buick GMC in Fairless Hills including address, phone, dealer reviews, directions, a map, inventory and more

A member of the Cars.com family

156 Lincoln Hwy
Fairless Hills, PA 19030

Get Directions

Sales: 866-403-9944

Used Cars: 866-405-8004

Hours Toggle

Sales Department

Sun Closed
Mon 9:00am – 8:00pm
Tue 9:00am – 8:00pm
Wed 9:00am – 8:00pm
Thu 9:00am – 8:00pm
Fri 9:00am – 8:00pm
Sat 9:00am – 6:00pm

Service Department

Sun Closed
Mon 7:30am – 6:00pm
Tue 7:30am – 6:00pm
Wed 7:30am – 6:00pm
Thu 7:30am – 6:00pm
Fri 7:30am – 6:00pm
Sat 7:00am – 4:30pm

Reviews of Peruzzi Buick GMC

Overall Rating:

4.6 (out of 5)

93% recommend this dealer

230 total reviews

Showing the most recent reviews from Cars.com and DealerRater.

1.0 (out of 5)

Make this your LAST choice! Pathetic!

Reviewed by Alex from PAMarch 01, 2020

*PSA!* Check OTHER DEALERSHIPS before going here.  While the staff is relatively nice, they are painfully inept, inconsiderate, and some are liars to boot.  My story ends with 5 hours of wasted driving time over two weekends, an unwarranted hard inquiry on my credit and a Buick whose propeller shaft fell out during a test drive, all before selling it to someone else while I was on my way back.  Short version: The first trip down there I was told that car wasn't ready to sell.  Turns out it wasn't ready to test drive either as the side-view mirror was dangling from packing tape as they tried to glue the thing on. This is important information especially when we're driving 1.5 hours for this and restricted to visiting on Saturdays.  Our second trip down was prefaced with a statement that they got the part in, but upon visiting, it was discovered they just successfully glued the side view mirror on.  A test drive resulted in the propeller shaft falling out because, apparently, after replacing the "transfer case" (center diff), the inept mechanic didn't think those mysterious bolts left over were that important. Still confident they'd right their mistakes, I offered a second time to put a deposit on it.  I was denied.   Another phone call telling us it's ready, and another plan to visit on Saturday.  A text message to our rep the day before letting him know we'll be there at 1PM just like the last two times.  Imagine our disappointment when the next morning he advises us someone is coming in at 10AM to see the same vehicle.  Imagine the frustration when he lets us know at 12:00PM that it sold.   5 hours of driving, $40 in tolls, two weekends wasted.  Glad we could work out all of those kinks for you at our expense of time and tolls.  This dealership is an absolute joke.  I understand dealerships are self-serving but Peruzzi makes it abundantly clear that the sale matters more than the customer and that professionalism and virtuosity are contrary to their precepts.

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did not make a purchase

Overall Facilities N/A

Customer Service 1

Buying Process 1

Quality of Repair 1

Maximum rating = 5

1.6 (out of 5)

*PSA!* Make this dealership your LAST consideration

Reviewed by AlexFebruary 29, 2020

While the staff is relatively nice, they are painfully inept, inconsiderate, and some are liars to boot. My story ends with 5 hours of wasted driving time over two weekends, an unwarranted hard inquiry on my credit and a Buick whose propeller shaft fell out during a test drive, all before selling it to someone else while I was on my way back. The deceit started with the pictures online. One perfect looking TourX with lots of pictures including left and right sides- or so I thought. This is combined with the ineptitude starting with the phone call as we were on our way down 1.5 hours from the Lehigh Valley. "Just want you to be aware that the car is not ready to sell right now, as it is waiting on a part." No problem, i don't mind making two trips, i really want to check it out and see if I can secure it. When we arrived we found the passenger side mirror dangling by the wires, with adhesive spilled on the side of it and the pillar it attaches to. Packing tape was dangling off it from the failed attempt to suspend it during the makeshift glue job. What about those pictures online? Oh, the one of the passenger side? It's actually the one of the driver's side, mirrored. Deceit. (These pictures are attached) This is a minor offense... And the car may not be ready to sell right now, but you know what would have been important to communicate? Can't test drive it either. Well that was a complete waste of time. The sales manager, Jason, at least bragged about how it has a new "transfer case" (I hate that Buick calls center differentials "transfer cases" but I digress) that they got from submitting a warranty replacement for a gasket. Aside from this disappointment, everything else looks OK. We return to the valley and plan our trip back out there next weekend (we are busy M thru F people). Our sales rep gave us a call and informed us that they got the part, the vehicle has been fixed and is ready to go. We call when we're on our way down again. An anecdote about the calls: Every call to the dealership, we get a happy woman gladly attempting transferring us to the person we requested (Mark, our sales rep). But every time she does this, somebody else picks up! "Sorry, we're looking to speak with Mark" I say. We're placed on hold again and someone else answers, "Hello?" Dude I'm not calling your personal cell phone. Answer the phone like a professional, not "Hello?" Anyway, we arrive and the first thing I do is inspect that side view mirror. Interestingly there was adhesive on the pillar and the side view mirror itself, just like when it was dangling. Is this the same mirror? Is this glued on? Yes. They didn't get the replacement part, and they didn't fix it. They jury rigged it. Who knows if they would've tried to snake out of that repair if I hadn't caught that- who knows if the person who actually ended up buying it knew this. Well let's drive it. Hop in, start, pull out of the dealership onto Rt 1 and not even 3 whole feet from the dealership we here a *CLUNK* and grinding noise. We pull over and check the underside to find a comical scene: the propeller shaft just hanging down, grinding along the asphalt. Now I'm very thankful Jason mentioned that the "transfer case" was just replaced. Now I know not to trust their mechanics with literally anything. In my experience those pinions have a minimum of four bolts that attach to the prop shaft. Didn't think those mysterious bolts left over were that important? Inept So once again the car is not ready to sell. I trusted they were going to repair it properly (I wouldn't have it any other way), so I offered to put a deposit on it. They refused. We left empty handed again. Another phone call telling us it's ready, and another plan to visit on Saturday. A text message to our rep the day before letting him know we'll be there at 1PM just like the last two times. Imagine our disappointment when the next morning he advises us someone is coming in at 10AM to see the same vehicle. Imagine the frustration when he lets us know at 12:00PM that it sold. 5 hours of driving, $40 in tolls, two weekends wasted. Glad we could work out all of those kinks for you at our expense of time and tolls. I don't care so much that I didn't get this car, I care that you tremendously wasted my valuable time and are so apathetic about it. This dealership is an absolute joke. I understand dealerships are inherently self-serving but Peruzzi makes it abundantly clear that the sale matters more than the customer and that professionalism and virtuosity are contrary to their precepts.

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car

Dealer Response

Alex, we understand your frustration and do apologize if you feel that we wasted your time, it certainly was not our intention to do so. We understand that people sometimes have very limited time to shop for a vehicle and try to accommodate with late hours weeknights until 8 pm and Saturday hours until 6 pm. We also make it a point to be as transparent as possible with every customer. You were made aware that repairs were being made to the vehicle and that it was not ready to be driven before you decided to come here the first time. When you did come back the second time we certainly thought that is was roadworthy. Taking into consideration you were traveling over an hour to take a test drive we safely secured the mirror to the car so that you could drive it while we waited for the replacement mirror to be delivered. It was certainly not dangling from the vehicle. The car did have mechanical issues on the test drive and we have apologized for that. We have an excellent service department and take the mechanical reconditioning of our vehicles very seriously, but people make mistakes, it’s part of being human and we would have never let anyone test drive the car knowing there was something wrong with it. We do not take deposits because we try to be fair to everyone. This was a fairly desirable car and we had several people from all over that wanted to buy it. While you were visiting our dealership the first time you filled out an application for financing and agreed to have your application submitted to banks for approval. There should be no surprise then to see an inquiry on your credit report. We would like to offer to reimburse you for the toll money you spent. And we do apologize again if you feel like we wasted your time.

Overall Experience 1

Customer Service 1

Quality of Repair N/A

Friendliness 3

Pricing N/A

Maximum rating = 5

1.0 (out of 5)

Waste of MY time

Reviewed by Jill from NjJanuary 31, 2019

It was Cold in the showroom i had to keep my coat on the whole time, no beverage offered, car ran out of gas on test drive (should have left then) i had to waste 20 minutes of my life as someone from showroom went and got gas and put it in the car. We come back and they go through negotiations and we finally settle on an “out the door” price 3,000 dollars higher then we spoke of, with my budget. I have photos that say this is “out the door price” hours later we finally go into finance office, and the first thing the guy says is “plus tax and tags?” “No, it is suppose to be out the door” they said they would only charge us a 1,000 more! And that Brandon our sales person was new and that he didn’t understand what “out the door” meant. I said i asked brandon several times to make sure it was “out the door including tax and tags” . He knew exactly what it was. And i said furthermore if he is new, someone should be shawdowing him especially if the store is empty on the coldest day of the year, and training him properly. We winded up leaving bc this was way out of budget. People give budgets for a reason, I highly suggest u not waste people’s time in the future. I hope one day that sales process of buying a vehicle is changed bc this was a disgusting attempt at getting more money out of us!

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did not make a purchase

Dealer Response

Jill, I want to first address and apologize for a few of the issues you begin your review with. Yes, it was cold Thursday evening and unfortunately the heating unit controlling the showroom temperature failed while you were here. We did have it repaired immediately the next day. Also, our sales consultant should have offered you a beverage when you first sat at his desk with him. However, when you brought it to our sales manager's attention you declined his offer. Finally, we should have insured the vehicle had plenty of gas before going on a test drive. I apologize, we made a mistake. Addressing the pricing discrepancy you describe, once we determined the correct vehicle that you wanted our sales manager did agree to sell you the vehicle at the sale price you requested. He quickly provided you a very discounted price in order to earn your business with minimal negotiating. At this time it was clear that we were discussing "Sale Price" and that no mention of "Out-The-Door" had occurred. I can assure you with all certainty that if you did have a misunderstanding it was not an intentional attempt on our part as you suggest. Furthermore, acting out of goodwill, we did offer an additional significant concession to an already great deal for you. Unfortunately, you chose not to accept this offer. We have unsuccessfully tried to reach out to you several times and do wish you best of luck in your search for a new vehicle. - Jason Young, General Manager

Overall Facilities N/A

Customer Service 1

Buying Process 1

Quality of Repair N/A

Maximum rating = 5

About Peruzzi Buick GMC

Welcome to Peruzzi Buick GMC your Fairless Hills PA home for new and used Buick and GMC cars trucks SUVs and vans. At our dealership we pride ourselves on exceptional service for all of our customers whether you're new or returning.Take a look at our new 2019 Buick and GMC model showroom featuring your favorite vehicles like a spacious 2019 GMC Acadia a classy and luxurious 2019 Buick Encore or the powerful 2019 GMC Sierra 1500 2500 or 3500 pickup trucks.

Ready to buy? Get a price quote before visiting the dealership.

  • Get multiple quotes
  • No cost, no-hassle negotiation
Back to Top