2100 NE 3rd St
Bend, OR 97701

Get Directions

Sales: 541-382-4521

Used Cars: 541-382-4521

Hours Toggle

Sales Department

Sun 10:00am – 6:00pm
Mon 8:15am – 7:00pm
Tue 8:15am – 7:00pm
Wed 8:15am – 7:00pm
Thu 8:15am – 7:00pm
Fri 8:15am – 7:00pm
Sat 8:30am – 6:00pm

Service Department

Sun Closed
Mon 7:30am – 6:00pm
Tue 7:30am – 6:00pm
Wed 7:30am – 6:00pm
Thu 7:30am – 6:00pm
Fri 7:30am – 6:00pm
Sat Closed

Reviews of Kendall Ford of Bend

Showing the most recent reviews from Cars.com and DealerRater.

1.0 (out of 5)

Go elsewhere

Reviewed by Don from Bend ORDecember 04, 2022

Ordered a new vehicle and waited 10 months for delivery. None of the communication in that span was initiated by the dealership. Once my new vehicle showed up their trade offer was 3.5K less than low KBB. I walked away from the new vehicle and they sold it with a large added dealer mark up. I will not consider using this dealership ever again.

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did not make a purchase

Overall Facilities 2

Customer Service 2

Buying Process 1

Quality of Repair 2

Maximum rating = 5

5.0 (out of 5)

LARRY IS THE MAN!!!!

Reviewed by Momofateen from Redmond oregonFebruary 25, 2021

Larry Russell helped us in the process of buying our daughter her first car and he was amazing. He is very personable and easy to talk to. He doesn't do that pushy salesman thing that so many other places do. He truly listened to us and what we wanted. Thank you so much Larry for all your help!!!

  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase

Dealer Response

Thank you for the glowing review! We take pride in our customer service and do whatever we can to have our customers leave happy. Please don’t hesitate to contact me or visit us if you need anything else. Best, Jeff Robberson | President | customerservice@robberson.com

Overall Facilities N/A

Customer Service 5

Buying Process 5

Quality of Repair N/A

Maximum rating = 5

1.0 (out of 5)

I will never buy from here again

Reviewed by Traci Nance from BendJune 19, 2020

I have been trying to deal with Robberson for over a month in a half about my car. Long story short. Sent multiple emails toom a while to get a reaponse, promised a call back yet nothing. Never heard from Jeff the GM coincidentally he has been put of the office this entire time, interesting. My biggest frustration.... they didn't notify me of an open recal.

  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did make a purchase

Dealer Response

Shortly before the time of purchase, your Nissan Altima's VIN was run through the NHSTA website for open recalls. This paperwork was provided to you at time of purchase. Robberson Ford did not see your vehicle for service during your ownership. You started having transmission concerns and had at least 2 other shops diagnosis your vehicle. It was at this time you asked us to replace your transmission at our cost. We have responded to each of your emails in a timely manner. You have owned your vehicle for over a year and have put over 33,000 miles on it. You are outside your extended warranty by 9,000 miles. It was our suggestion to take the vehicle to a Nissan dealer or certified Nissan transmission specialist as they could better assist you.

Overall Facilities N/A

Customer Service 2

Buying Process 2

Quality of Repair 1

Maximum rating = 5

About Kendall Ford of Bend

At Kendall Ford of Bend, we sell new Ford cars, used cars, and more! With Kendall Auto Protection, qualifying used cars have passed a multi-point inspection and include added benefits. Our Finance Center handles car loans and the trade-in value of your current car. Stop by our Service Center for services like oil changes and brake services. We also carry Ford parts, OEM parts, and aftermarket parts. Shop at Kendall Ford of Bend today!

Ready to buy? Get a price quote before visiting the dealership.

  • Get multiple quotes
  • No cost, no-hassle negotiation
Back to Top