8100 Country Corner Drive
Fowlerville, MI 48836

Get Directions

Sales: 517-223-7777

Used Cars: 517-223-7777

Hours Toggle

Sales Department

Sun Closed
Mon 9:00am – 8:00pm
Tue 9:00am – 6:00pm
Wed 9:00am – 6:00pm
Thu 9:00am – 8:00pm
Fri 9:00am – 6:00pm
Sat Closed

Service Department

Sun Closed
Mon 8:00am – 6:00pm
Tue 8:00am – 6:00pm
Wed 8:00am – 6:00pm
Thu 8:00am – 6:00pm
Fri 8:00am – 6:00pm
Sat Closed

Reviews of Bob Maxey Ford of Fowlerville

Overall Rating:

4.2 (out of 5)

80% recommend this dealer

5 total reviews

Showing the most recent reviews from Cars.com and DealerRater.

5.0 (out of 5)

CJ was wonderful to work with.

Reviewed by Julian from Howell MichiganMay 31, 2024

CJ was wonderful to work with. He went out of his way to find us the perfect car. He never put any pressure on us to purchase a car from him. The most pleasant experience I’ve ever had buying a new car

  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase

Dealer Response

Hi Julian, we are very happy to have provided you with such a positive experience! Please don't hesitate to reach out if there's anything additional we can do for you.

Overall Facilities N/A

Customer Service N/A

Buying Process N/A

Quality of Repair N/A

Maximum rating = 5

1.0 (out of 5)

I purchased a van from BOB MAXEY FORD.

Reviewed by Mike M from MichiganDecember 09, 2023

I purchased a van from BOB MAXEY FORD. In my opinion this is one of the biggest scam dealers out there. From the less than honest, supposed good reviews made up to cover up all the legitimate bad ones. To the less than honest sales person. The van looked pretty good. A little beat up. But it was a rental. They told me it was accident free. So did the Carfax. I bought it. Had to have a van. Even though it cost way more than It should have. There is a shortage of these vans. I asked why the van was in their possession for 3 months, way longer than one of these vans should have been. He gave me reasons which sounded reasonable at the time. There were 2 owners to this van. U HAUL and BOB MAXEY FORD. After owning this van for ¾ of the day after purchase. I realized that it had been in a MAJOR WRECK. For half a dozen reasons, which I didn’t realize before purchase. Including but not limited to; the passenger door having glass inside door bottom, which rattles. The headlights being “loose”. And the drivers door being “RACKED”. This van was in a major wreck of some kind. Which cost someone a fair amount of money and experienced workers to repair. This was obviousely either covered up by U HAUL or BOB MAXEY FORD. Even if the FORD dealer didnt do it. They knew. Their mechanic had done a thorough safety check. The damages would have been totally obvious to a mechanic. BOB MAXEY FORD IS LESS THAN HONEST AND UNPROFESSIONAL, TO SAY THE VERY LEAST. They ripped off and financially cheated an honest hard working laborer. When I went back that evening to get my girlfriends car, the salesman was still there. He told me I had to get my picture taken with the van. I didn’t want to after realizing I was CHEATED SO BADLY. I told him no! He again said for the 2nd time THAT I HAD TO for some record thing. I said no! FOR THE 2ND TIME. He then began to walk out while starting to TELL ME again!!! For a third time, after saying NO TWICE. I told him I would blast him. I was trying to say if he violated my rights. But wouldn’t let me finish. After I said I would blast him he interrupted me by going into a tirate. Yelling and screaming in the middle of the showroom. Saying he was going to call the police, and get out, etc…. He even yelled at the other sales people that all he did was ask me once to take my picture. Which was a lie. To apparently make me look like the bad guy. This young guy with the child like behavior. Does not respect his elders or customers. And tried to bully me. Ignored the fact that I said NO TWICE, and tell me I had to do something I didn’t want to do. Needless to say. I WOULDN’T RECOMMEND BOB MAXEY FORD TO ANYONE . And will remember this horrifying experience forever. And will financially suffer For 10 years. Due to all the reairs I will be having to pay for on a vehicle that has been badly damaged. After submitting to payments that are as high as a new vehicle. For this badly damaged used one. And will still have to pay for costly repairs. I could never even sell it for even half of what I paid. I would if I could. Without lying about it.

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase

Dealer Response

Dear Mike M, Bob Maxey Ford in Fowlerville strives to ensure a great buying experience for every customer. However, it is clear that you did not feel comfortable with the vehicle or our staff, therefore, I am glad we were able refund your money and return the vehicle. I am sorry we were not able to help you and hope you find another vehicle that fits your needs. Thank you, Jay Clayton Sales Manager Bob Maxey Ford in Fowlerville

Overall Facilities 1

Customer Service 1

Buying Process 1

Quality of Repair 1

Maximum rating = 5

5.0 (out of 5)

The staff at Bob Maxey in Fowlerville is great!

Reviewed by Happy shopperAugust 23, 2023

The staff at Bob Maxey in Fowlerville is great! Love my new car and the help I from the Service department.

  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair

Dealer Response

Thank you! We appreciate our top notch staff!

Overall Experience 5

Customer Service N/A

Quality of Repair N/A

Friendliness N/A

Pricing N/A

Maximum rating = 5

About Bob Maxey Ford of Fowlerville

Bob Maxey Ford in Fowlerville is your Hometown Dealer for Sales & Service. Where our customers are number 1. We Stive to give our customers a great Experience. Stop by or give us a call and experience the Bob Maxey Ford in Fowlerville Difference.

Ready to buy? Get a price quote before visiting the dealership.

  • Get multiple quotes
  • No cost, no-hassle negotiation
Back to Top