Ganley Chrysler Dodge Jeep RAM in Bedford including address, phone, dealer reviews, directions, a map, inventory and more

A member of the Cars.com family

310 Broadway Ave
Bedford, OH 44146

Get Directions
Visit Dealer Website

Sales: 440-424-4636

Used Cars: 440-424-4639

Hours Toggle

Sales Department

Sun 11:00am – 4:00pm
Mon 9:00am – 9:00pm
Tue 9:00am – 8:00pm
Wed 9:00am – 8:00pm
Thu 9:00am – 9:00pm
Fri 9:00am – 6:00pm
Sat 9:00am – 6:00pm

Service Department

Sun Closed
Mon 7:30am – 5:30pm
Tue 7:30am – 5:30pm
Wed 7:30am – 5:30pm
Thu 7:30am – 5:30pm
Fri 7:30am – 5:30pm
Sat 8:00am – 4:00pm

Reviews of Ganley Chrysler Dodge Jeep RAM

Overall Rating:

3.5 (out of 5)

58% recommend this dealer

45 total reviews

Showing the most recent reviews from Cars.com and DealerRater.

1.0 (out of 5)

If you care at all for your car/truck do not take

Reviewed by Kevin from Independence, OhioNovember 22, 2021

If you care at all for your car/truck do not take it to these people to service it! I called and made an appointment for 11/12 at 7:30am, and was told that someone would follow-up with me. This was for a minor issue. I called on Saturday 11/13 to follow-up and was told that it was next up and someone would follow-up on Monday. Well Wednesday (11/17) comes around and they haven't called, so I follow-up again. They say that they were able to reproduce the issue and were going to look at it, and call me back tomorrow. Friday (11/19) comes around and no call and I go to pickup my truck. They hand me the keys and say all set, driving the truck home, I started noticing it making a horrific noise when I let off the gas, that did not occur before servicing. I call on Saturday to figure out what they did and the person said they could not read what the tech did and to call back Monday. Monday (11/22) I call and they say that they did nothing to service the truck and could not reproduce the issue. The entire time my truck was serviced, they never called me once and now my truck is in seemingly worse condition. I am warning all who reads this, all of the bad reviews on this dealership are true. I stupidly ignored the reviews and now am worse off for it. Avoid at all costs!

  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did not make a purchase

Dealer Response

Hi Kevin. Thank you for your feedback. We are sorry that your experience at Ganley Chrysler Dodge Jeep Ram did not meet your expectations. We would like to discuss this matter further to help address your concerns to the best of our abilities. Someone from our dealership will be reaching out to you very soon to address the issues. Thank you again for your feedback. It helps us to get even better.

Overall Facilities 1

Customer Service 1

Buying Process 1

Quality of Repair 1

Maximum rating = 5

1.0 (out of 5)

DISHONEST AND RUDE!

Reviewed by DAC from Fort Wayne, IndianaOctober 21, 2021

Deceptive, dishonest new car prices and very rude new car floor managers too! If you contact this dealership, you will just be wasting your time!

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did not make a purchase

Dealer Response

We are so sorry to hear that you did not have a great experience while you were in our dealership. Thank you for your feedback because we cannot make changes if we don't hear from our customers. Kelly Livingston, Customer Service Representative.

Overall Facilities N/A

Customer Service 1

Buying Process 1

Quality of Repair N/A

Maximum rating = 5

1.0 (out of 5)

xxxx bucket liars!

Reviewed by Bob Johnson from Pittsburgh, PASeptember 21, 2021

Don’t ever buy from these xxxx buckets! I texted the sales person, said I was on my way to buy the truck. I’ll be there in 2 hours. I get there & they tell me they just sold it an hour ago. The manager said, “let’s find him something else & at the very least we’ll fill up his tank so he can get home” So I told them my price range & then they proceeded to try & sell me a truck that was almost triple my price range. Hours of my day wasted. They gave me $25 in gas to drive 100 miles in my truck. Like I said… xxxx bucket people! Oh & btw, that truck is still “for sale” here on cars.com more than a month later.

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did not make a purchase

Dealer Response

Hi Bob, thank you for bringing this matter to our attention. We regret that you had a negative experience, and will use this as an opportunity to improve. Someone from our staff will be reaching out to you in the very near future.

Overall Facilities 1

Customer Service 1

Buying Process 1

Quality of Repair 1

Maximum rating = 5

About Ganley Chrysler Dodge Jeep RAM

Ganley is not just your Bedford OH Chrysler Jeep RAM and Dodge dealership we also provide a full line of services dedicated to our Ohio customers. From car repairs in Bedford performed by expert mechanics to OEM Chrysler Jeep RAM and Dodge auto parts to Bedford area car loans and leases Ganley is the smart choice for your automotive needs. So stop by our dealership for quality auto service in Bedford Ohio.
Come in and say hi!

Ready to buy? Get a price quote before visiting the dealership.

  • Get multiple quotes
  • No cost, no-hassle negotiation
Back to Top