Cortland Chrysler Dodge Jeep RAM in Cortland including address, phone, dealer reviews, directions, a map, inventory and more

A member of the Cars.com family

3878 New York 281
Cortland, NY 13045

Get Directions

Sales: 607-953-5881

Used Cars: 607-341-4127

Hours Toggle

Sales Department

Sun Closed
Mon 9:00am – 8:00pm
Tue 9:00am – 8:00pm
Wed 9:00am – 8:00pm
Thu 9:00am – 8:00pm
Fri 9:00am – 5:30pm
Sat 9:00am – 5:00pm

Service Department

Sun Closed
Mon 7:30am – 5:00pm
Tue 7:30am – 5:00pm
Wed 7:30am – 5:00pm
Thu 7:30am – 5:00pm
Fri 7:30am – 5:00pm
Sat 7:30am – 2:00pm

Reviews of Cortland Chrysler Dodge Jeep RAM

Overall Rating:

4.7 (out of 5)

95% recommend this dealer

295 total reviews

Showing the most recent reviews from Cars.com and DealerRater.

1.0 (out of 5)

Worst dealership I've ever delt with...

Reviewed by No A.C.... from Cortland, NYJune 22, 2022

Poor service all around. No care for the customer only the company bottom dollar. I could write a novel on it but I'll spare you. Just very very bad service.

  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did make a purchase

Overall Facilities 1

Customer Service 1

Buying Process 1

Quality of Repair 1

Maximum rating = 5

1.0 (out of 5)

Worst double talking dealership I've ever delt with.

Reviewed by dmenhen33June 22, 2022

Worst double talking dealership I've ever delt with. Don't do business here. You will get screwed.

  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair

Dealer Response

We are so sorry you had a bad experience. As per our conversation on the phone, unfortunately the warranty you purchased had expired and the repair would not be covered by your warranty or the dealership. If there was still an active warranty, we would have been happy to fix the vehicle and have the costs covered by your warranty. As with any product you buy, it is not the dealership's responsibility to fix your vehicle for free forever. Matt Colvin Sales Manager 607-753-3352

Overall Experience 1

Customer Service 1

Quality of Repair N/A

Friendliness 1

Pricing N/A

Maximum rating = 5

1.0 (out of 5)

I took my 2019 Dodge Ram there for a lifter noise.

Reviewed by Cfs5579June 09, 2022

I took my 2019 Dodge Ram there for a lifter noise. Took a month to get parts. Then I had a buck of off road lights that they cut and put back together and nothing works now. It did when it went in to the shop. Winch also didn’t work after . The box was moved or taken off and installed wrong. I don’t understand why they did all this stuff to my truck . Was a nice truck, before it went in but not now. Said they should have charged me for the job because the truck is to modified but nothing was on the motor. But did charge me for the battery. I will never return to this place. Thanks a lot

  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair

Overall Experience 1

Customer Service 1

Quality of Repair N/A

Friendliness 2

Pricing N/A

Maximum rating = 5

About Cortland Chrysler Dodge Jeep RAM

With our great management and sales team we are here to provide a great experience and with good reason we find a way to make it work for you your family and your budget. From outstanding value and great selection of our BRAND NEW AND PRE-OWNED INVENTORY! Cortland Chrysler Dodge Jeep Ram is all about the customer so stop by today and let us prove our commitment to exceptional service.

Ready to buy? Get a price quote before visiting the dealership.

  • Get multiple quotes
  • No cost, no-hassle negotiation
Back to Top