Jim Marsh Chrysler Jeep in Las Vegas including address, phone, dealer reviews, directions, a map, inventory and more

A member of the Cars.com family

8575 W Centennial Pkwy
Las Vegas, NV 89149

Get Directions

Sales: 888-644-9413

Used Cars: 888-645-4457

Hours Toggle

Sales Department

Sun Closed
Mon 8:00am – 9:00pm
Tue 8:00am – 9:00pm
Wed 8:00am – 9:00pm
Thu 8:00am – 9:00pm
Fri 8:00am – 9:00pm
Sat 8:00am – 8:00pm

Service Department

Sun Closed
Mon 7:00am – 6:00pm
Tue 7:00am – 6:00pm
Wed 7:00am – 6:00pm
Thu 7:00am – 6:00pm
Fri 7:00am – 6:00pm
Sat 7:30am – 2:00pm

Reviews of Jim Marsh Chrysler Jeep

Overall Rating:

4.2 (out of 5)

95% recommend this dealer

468 total reviews

Showing the most recent reviews from Cars.com and DealerRater.

1.0 (out of 5)

Stole $10K from Family

Reviewed by Tiffany from Tucson, AZDecember 13, 2022

I wish I could give zero stars, but I am stuck having to give one! My brother-in-law and his wife expanded their little family, so they searched for a bigger vehicle. They found one they liked at this dealership, but I thought it sounded shady when they initially told us that they had to pay more than the initial price they were quoted, and they had to finance with this place (they have an excellent credit score, this was a “win” for the dealership). My suspicions were confirmed tonight, as they had already put a $10K deposit down on their vehicle at the end of November… and this sleazy place just decided on 12/12 to take another $10K out of their account for no reason whatsoever! This is how you treat a hardworking family who takes a chance on you? Wow. We will all spread the word to friends and coworkers to avoid this scummy dealership completely. It’s businesses like this that give Used Car Lots/Salesmen an unsavory reputation.

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase

Dealer Response

Tiffany - This feedback is very concerning to read. Our business is built on transparent, honest, and communicative service and I am truly sorry that we left your family with the wrong impression. I would like to step in and clear things up, so I invite them to reach out to me directly at their earliest convenience. Thank you, Lisa Marie Pesquira - Customer Service Manager - (702) 844-2210

Overall Facilities 1

Customer Service 1

Buying Process 1

Quality of Repair 1

Maximum rating = 5

1.0 (out of 5)

Stay away!!

Reviewed by Ian drain from Las vegas, nevadaDecember 13, 2022

They listed the car online for for 33k and then tried to add additional packages on for another 10k. We haggled and finally got back to the price of 33k. After ringing the bell that signifies that i made the sale they went back on the deal and told me that they couldnt sell it to me at that price. The general manager came out in the parking lot as i was walking away to try and renegotiate. I had to pay an extra 2k and finance with them. Not a good experience. Finally, i put a down payment of 10k on the new car and 20 days later they took out an additional 10k which made me negative in my checking account and miss payments possibly hurting my credit score. Finally they ran 2 different credit checks on me reducing my credit score from an 820 to an 810. This decision to purchase from them really was a pain in the a**.

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase

Dealer Response

Ian, It's disappointing to hear about your buying experience with us, as this is not the way we strive to conduct business. I apologize for any confusion regarding your purchase agreement and will take this feedback to our team as an opportunity to improve. It's never our intention to inconvenience our customers in such a way, and I am very sorry that we've lost your trust. If there is anything further we can do for you, please don't hesitate to reach out to me when you have a chance to talk. Thank you, Lisa Marie Pesquira - Customer Service Manager - (702) 844-2210

Overall Facilities 4

Customer Service 3

Buying Process 1

Quality of Repair 2

Maximum rating = 5

1.0 (out of 5)

First let me start by saying our salesman Johnny was

Reviewed by Matt H.November 30, 2022

First let me start by saying our salesman Johnny was great. Unfortunately management wasn't. My wife and I stopped by to look at the 2015 Chevrolet Corvette that was priced just shy of $44,000 on a Saturday. The price was right so we went to look. While talking with Johnny another man came out and said he was the manager and they were going to lower the price to $40,000. It hadn't been driven recently as there was rust on the rotors, so I thought that along with the fact it has been on the lot for 2 months was the reason to drop the price. This was intriguing so I took the car for a test drive. I was able to take the rust off during the test drive by riding the brake for just a minute. The car was exactly what I wanted and with that price how could I say no. So some quick math with Tax, DMV, and Doc fee the out the door amount would be $46,000. While at the dealership several employees there talked about how the bought it from customer that traded it on a Wrangler 4XE. They said that customer had bought it for their spouse who had passed away and needed something more practical. They talked about how perfect it was and how little they had to do to get it ready for sale. I had made a promise to another dealership to keep an appointment so I told Johnny I may be back on Monday. I came back on Monday, took the unit for another test drive, still loved the unit and told Johnny to write it up and I would secure my own financing. Johnny comes out with the numbers. $44,000 sales price + $4995 recon + $4995 for a product that they kept touting would protect the catalytic converter. This is very funny since a catalytic converter costs less than $2000 installed. There were other features of this product but that was what the touted. So now the $44,000 price was really $54,000. I reminded Johnny the sales price should be $40,000 as his "manager" had stated on Saturday. Johnny when back to the office and the "Manager" came out and said he had said around $40,000. Well around $40,000 isn't $44,000. I also inquired about the $4995 in recon. This was very high, especially because every person I came into contact with said what a great unit it was and that since it was hardly driven they didn't have to do anything but an oil change. That is quite an expensive oil change. The "manager" refused to remove those products so I told them they have a $46,000 out the door offer and to call me if they wanted to make a deal. The interesting thing is the next day the price online was raised to just shy of $54,000. Looks like Jim Marsh Jeep figured decided there was a problem with the way they do business and the pricing model they were using. I noticed today that the price has been lowered $48,998 on their website. Makes you wonder if that is $48,998 + $10,000 in un-needed fees, just to try to get more buyers on their lot. Interesting enough this unit has been on their lot for over 2 months and it would appear I was their first solid offer. Ironically, until recently, Jim Marsh's tagline was, "If you don't drive here, You can't save here" Well Jim, my $46,000 offer is still on the table if you want me to drive there.

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car

Dealer Response

Matt, we don't run our business to mislead customers, and I'm very sorry we've given you the wrong impression. It seems like there may have been a misunderstanding about our pricing for this vehicle on our end, and I apologize for any inconvenience here. If you're willing, I would like to work with you to try to find something that works for you. Please give me a call when you have a moment. Thank you, Mark Fluker - General Manager - (702) 946-9000

Overall Experience 1

Customer Service N/A

Quality of Repair N/A

Friendliness N/A

Pricing N/A

Maximum rating = 5

About Jim Marsh Chrysler Jeep

We have a strong and committed sales staff with many years of experience satisfying our customers' needs. Feel free to browse our inventory online request more information about vehicles set up a test drive or inquire about financing! Here at Jim Marsh Chrysler Jeep we are committed to providing you with the BEST customer service experience you've ever had. We will BEAT all competitors' prices and PROMISE to offer an unmatched sales experience.

We have a large selection of new inventory to go along with one of the largest Pre-Owned Inventories in Las Vegas.

Ready to buy? Get a price quote before visiting the dealership.

  • Get multiple quotes
  • No cost, no-hassle negotiation
Back to Top