Crossroads Chevrolet in Mount Hope including address, phone, dealer reviews, directions, a map, inventory and more

A member of the Cars.com family

191 Crossroads Drive
Mount Hope, WV 25880

Get Directions
Visit Dealer Website

Sales: 304-461-6898

Used Cars: 304-894-3590

Hours Toggle

Sales Department

Sun 12:00pm – 5:00pm
Mon 9:00am – 7:00pm
Tue 9:00am – 7:00pm
Wed 9:00am – 7:00pm
Thu 9:00am – 7:00pm
Fri 9:00am – 7:00pm
Sat 9:00am – 6:00pm

Service Department

Sun Closed
Mon 7:30am – 6:00pm
Tue 7:30am – 6:00pm
Wed 7:30am – 6:00pm
Thu 7:30am – 6:00pm
Fri 7:30am – 6:00pm
Sat 8:00am – 2:00pm

Reviews of Crossroads Chevrolet

Overall Rating:

3.8 (out of 5)

78% recommend this dealer

18 total reviews

Showing the most recent reviews from Cars.com and DealerRater.

5.0 (out of 5)

Awesome experience

Reviewed by Jessica from Virginia November 20, 2021

Austin was awesome! From getting me everything I needed to know about the Tahoe I purchased to getting me a great trade in deal. He kept in touch and held the Tahoe until we made it there from Va. He was very personable and honest not like your average Joe trying to sell you a car. I will definitely consider purchasing from him again! Thank you again for all of your help!!!

  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase

Dealer Response

Hi, our staff is committed to providing each of our clients with the best automotive experience! Thank you again for choosing Crossroads Chevrolet and we hope to see you again.

Overall Facilities 5

Customer Service 5

Buying Process 5

Quality of Repair 5

Maximum rating = 5

1.0 (out of 5)

Very dissatisfied

Reviewed by Richard from Beckley wvAugust 08, 2021

Very unprofessional! Went to dealership was told was approved for vehicle signed all documents. Thought sale was complete was told all good they would let me know when my truck arrives.2019 2500 ram big horn $57605 then the lies began the check engine lights on transmission problem but we’ve got a 2018 tradesman I said no thank you . Then was told they would find something else couple days back and forth then they said all you was just approved for $44000. And there’s more I’ve got it all documented and will be seeking a lawyer so if you don’t want to be very disappointed stay away!!

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did not make a purchase

Overall Facilities 1

Customer Service 1

Buying Process 1

Quality of Repair 1

Maximum rating = 5

5.0 (out of 5)

Mrs Lane

Reviewed by Kimberly Lane from Cool Ridge, WVJune 15, 2021

Very nice and quick service! Service department is top notch

  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did not make a purchase

Dealer Response

Hello, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

Overall Facilities N/A

Customer Service 5

Buying Process N/A

Quality of Repair 5

Maximum rating = 5

About Crossroads Chevrolet

The team at Crossroads Chevrolet would like to welcome you to our dealership in Mount Hope, where we’re confident you’ll find the vehicles you’re looking for at a price you can afford. Come and check out our full selection of new Chevrolet vehicles, or get a great deal on a reliable pre-owned model. No matter which vehicle you decide on, our professional finance team will help you get settled with a competitive financing or lease plan.

Ready to buy? Get a price quote before visiting the dealership.

  • Get multiple quotes
  • No cost, no-hassle negotiation
Back to Top