Champion Chevrolet - Cadillac in Johnson City including address, phone, dealer reviews, directions, a map, inventory and more

A member of the Cars.com family

3606 Bristol Hwy
Johnson City, TN 37601

Get Directions

Sales: 423-218-1345

Used Cars: 423-202-9861

Hours Toggle

Sales Department

Sun Closed
Mon 8:30am – 8:00pm
Tue 8:30am – 8:00pm
Wed 8:30am – 8:00pm
Thu 8:30am – 8:00pm
Fri 8:30am – 8:00pm
Sat 8:30am – 8:00pm

Service Department

Sun Closed
Mon 7:30am – 6:00pm
Tue 7:30am – 6:00pm
Wed 7:30am – 6:00pm
Thu 7:30am – 6:00pm
Fri 7:30am – 6:00pm
Sat Closed

Reviews of Champion Chevrolet - Cadillac

Overall Rating:

4.9 (out of 5)

98% recommend this dealer

806 total reviews

Showing the most recent reviews from Cars.com and DealerRater.

1.0 (out of 5)

Beware!

Reviewed by donnabrayMarch 04, 2022

Beware! Dishonest people!!! They will not refund your deposit, even if they SELL THE CAR! And, when you call in they record your conversation as "quality assurance" but use the recording later if you dispute something. I received the deal sheet via e-mail with a statement that my $1,000 was non-refundable, but would not sign it. Didn't matter, just because they sent it to me, they consider that a done deal. And the sales person will be your best friend until you say you can't buy the car. She will say one thing on the recorded line, but something different on her personal cell phone. I never signed anything, yet they have my $1,000 and refuse to refund it. Luckily American Express did refund it, but the dealership is still fighting it rather than doing the right thing. Money is everything to these people, not the customer. So beware. And remember you will be recorded if you call in to talk to these people. "Quality assurance" they say...

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car

Dealer Response

Were not dishonest. This is your words as follows on a compliant you filed. On February 4th, 2022, I contacted Champion Chevrolet and inquired about a 2022 Chevrolet Tahoe. I was told by the salesperson, Kristen Martin, that Tahoes must have a deposit in order to hold one since they are "sold before they are even built." She said the deposit was non-refundable. We agreed to the price, I gave her a credit card and was charged $1000 to hold the car. The $1,000 can be used on a future deal. It was very clear as you said above the deposit is not refundable.

Overall Experience 1

Customer Service N/A

Quality of Repair N/A

Friendliness N/A

Pricing N/A

Maximum rating = 5

1.0 (out of 5)

Beware! They keep your money and don't deliver!!

Reviewed by Donna Ray from Abbeville, SCFebruary 17, 2022

This dealership will pressure you to put a deposit on a vehicle and when you do, it's non-refundable. They record your conversation for "quality assurance" but it's really to trap you. They say one thing on the recording, but another when you speak to the perky, friendly and chatty salesperson on her personal cell phone. Then if you have to back out of the deal, they keep your deposit and sell the car for full price!!

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did not make a purchase

Dealer Response

Thank you for reaching out to us. We regret to hear about the situation you have described. We do have the no refund policy on deposits. We made it very clear upfront and you chose to proceed with the transaction. We took the Tahoe off the market we had coming in and worked with you between 2 different ones several times so that you were able to get the one you wanted. Were not marking them up over MSRP and price gouging customers on them. When we do exactly what we say we will do and still get a bad review because a customer disagrees with our policy that is beyond our control. I hate the situation arose as it did.

Overall Facilities N/A

Customer Service 1

Buying Process 1

Quality of Repair N/A

Maximum rating = 5

5.0 (out of 5)

I had a great experience! The staff was awesome! Everyone...

Reviewed by mybelle31January 13, 2022

I had a great experience! The staff was awesome! Everyone I dealt with were great!

  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car

Overall Experience 5

Customer Service 5

Quality of Repair N/A

Friendliness 5

Pricing N/A

Maximum rating = 5

About Champion Chevrolet - Cadillac

Champion Chevrolet Cadillac in Johnson City TN - Serving Bristol Cadillac & Chevrolet Drivers

Come down and be a champion! We are your new and used Chevrolet Cadillac dealer in Johnson City TN. Located at 3606 Bristol Highway we are a convenient drive away from the Johnson City Airport. Let us show you why customers continue to make Champion Chevrolet Cadillac their number one Chevrolet and Cadillac dealer. If you have been considering other dealers keep looking through our website to see why we're the better option. Make us your one-stop-shop for Cadillac and Chevrolet vehicles.

Ready to buy? Get a price quote before visiting the dealership.

  • Get multiple quotes
  • No cost, no-hassle negotiation
Back to Top