Hill Cadillac in Newtown Square including address, phone, dealer reviews, directions, a map, inventory and more

A member of the Cars.com family

3964 West Chester Pike
Newtown Square, PA 19073

Get Directions

Sales: 610-356-4900

Used Cars: 610-356-4900

Hours Toggle

Sales Department

Sun Closed
Mon 9:00am – 7:00pm
Tue 9:00am – 7:00pm
Wed 9:00am – 7:00pm
Thu 9:00am – 7:00pm
Fri 9:00am – 6:00pm
Sat 9:00am – 5:00pm

Service Department

Sun Closed
Mon 7:30am – 5:00pm
Tue 7:30am – 5:00pm
Wed 7:30am – 5:00pm
Thu 7:30am – 5:00pm
Fri 7:30am – 5:00pm
Sat Closed

Reviews of Hill Cadillac

Overall Rating:

4.8 (out of 5)

96% recommend this dealer

70 total reviews

Showing the most recent reviews from Cars.com and DealerRater.

2.0 (out of 5)

Don't buy here!

Reviewed by D. Me from Media paSeptember 02, 2021

Bought a 2018 XT5. Car was never disclosed as having an accident. In fact, the right rear quarter panel had been repainted poorly as I discovered elsewhere, and the drivers seat and passenger internal parts had been repaired, breaking the seal and never repaired correctly. The gas tank had to be replaced as well. I had to have all of this service done at another more reputable facility located far from here. They have nice salesman but they fight over the vehicles and deposits. They treat the cars like a box of metal, and not a serious undertaking of a $40,000 dollar purchase.

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase

Dealer Response

Hello, thank you for your review. We are so sorry to hear about the issues you are having. Would you be willing to provide us with your name or your vehicle identification number so we can get in touch with you please? We pride ourselves on excellent customer service and we want to make this right. Thank you again and have a great day. Sincerely, Hill Cadillac

Overall Facilities 3

Customer Service 2

Buying Process 3

Quality of Repair 2

Maximum rating = 5

2.0 (out of 5)

Sadly they have changed

Reviewed by J. Luke from Lafayette Hill, PAAugust 31, 2021

I have purchased seven new Cadillac cars during the past nine years. A SRX, CTS, CT6, XT5 and three ESCALADE's. I have always been treated well UNTIL I looked at a new 2021 Escalade. The used car guy LOWBALLED me on my trade after rummaging thru my glove compartment, the SALES MANAGER insulted me with his rational for wanting full sticker saying he could get $ 5000.00 over sticker from someone else. My salesman, Craig, has always been very professional as he was at this time. I'm very disappointed at HILL CADILLAC. I wrote an e-mail for which I never received a response as well as forwarding it to the owner, Geoff Hill. In my opinion, their customer loyalty has evaporated. I'll give my business elsewhere in the future. This lack of vehicles will subside and they will want good customers but they have lost me.

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did not make a purchase

Dealer Response

Hello John, thank you for your review of our dealership. We are very sorry to hear that you were not happy with your experience. We certainly appreciate your continued business and we really do hope you will return again. The main issue we have right now is a massive shortage of vehicles due to the microchip shortage and it has led to vehicles selling for MSRP. It is certainly a tough situation at dealerships right now and we never intended to insult you. Again, we are sorry that you were not happy with your experience but when things get better we sincerely hope you will return. Have a great day and thank you again. Sincerely, Hill Cadillac

Overall Facilities N/A

Customer Service 1

Buying Process 1

Quality of Repair N/A

Maximum rating = 5

5.0 (out of 5)

Wife’s birthday

Reviewed by RJT from Devon PAAugust 09, 2020

Dennis and Mike were very helpful in helping me acquire an XT5 for my wife on her birthday. She absolutely loved the car! The service was smooth and professional.

  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase

Dealer Response

Hello, thank you for your excellent review! We are very happy to hear about your satisfaction and we hope you and your wife are enjoying your new Cadillac XT5. If you need anything please do not hesitate to contact us. Thank you again and take care. Sincerely, Hill Cadillac

Overall Facilities N/A

Customer Service 5

Buying Process 5

Quality of Repair 5

Maximum rating = 5

About Hill Cadillac

Hill Cadillac Inc. serves as your Philadelphia area Cadillac dealer from our convenient Newtown Square location. We believe you'll find our customer care worth the visit. Please view our hours and map page for directions. We are located at 3964 W Chester Pike Newtown Square PA 19073 and welcome our area Philadelphia clients to experience true luxury at Hill Cadillac Inc. the premier Cadillac dealership in Pennsylvania.

Ready to buy? Get a price quote before visiting the dealership.

  • Get multiple quotes
  • No cost, no-hassle negotiation
Back to Top