334 Columbia Turnpike
Florham Park, NJ 07932

Get Directions
Hours Toggle

Sales Department

Sun Closed
Mon 9:00am – 8:00pm
Tue 9:00am – 8:00pm
Wed 9:00am – 8:00pm
Thu 9:00am – 8:00pm
Fri 9:00am – 7:00pm
Sat 9:00am – 6:00pm

Service Department

Sun Closed
Mon 8:00am – 6:00pm
Tue 7:00am – 6:00pm
Wed 7:00am – 6:00pm
Thu 7:00am – 6:00pm
Fri 7:00am – 6:00pm
Sat 8:00am – 2:00pm

Reviews of Open Road Cadillac

Showing the most recent reviews from Cars.com and DealerRater.

1.0 (out of 5)

HORRIBLE LIARS

Reviewed by Rafael Gonzalez from EHT, NJJune 01, 2023

STAY AWAY!!!! WORST EXPERIENCE BUYING A CAR IN OVER 20 YEARS. I NEVER HAD TO LEAVE A NEGATIVE REVIEW BUT FOR THIS ONE I HAVE TO. Don’t even know where to start. I came across a Corvette that they just traded in. I explained that I was over 2 hours away each way. I was approved at a rate for 48 months with 9K down. I had to have someone drop me off at the dealership the next day. Once my ride left and I was brought into the finance office I was told the rate went up 2 points, $15 monthly and now 49 months instead of 48 months. I should have known that was just the beginning. Before I left I asked Junior the salesperson what they did to the car since trade in. His response was absolutely nothing. After spending all day at the dealership I finally left with my car. Well 2 days after owning the car the battery was completely dead and I couldn’t even charge it. I called Junior and he said his manager said for me to drive the car back to them 2 hours. I said that makes no sense. So I once again just dealt with the situation and bought a brand new battery. Well guess what 2 days later new battery died. I once again called junior and he said this was wrong on his managers side and that he would talk to another manager and call me back. That was another lie. He never called me. That’s when I knew there was a bigger problem. I took it to Car Toyz where they specialize in everything. Come to find out it had electrical problems. Cost me $800 to fix. Once again I text Junior and explained what I was going through and text him the receipt. He tells me let me talk to my manager again and I’ll get back to you. Well that was over 5 days ago. I have text him for 3 straight days and he has ignored me. Everything about this experience has been a LIE!!!! THATS WHAT THEY CALL CUSTOMER SERVICE??? I’m sure they will finally reply back to this review like they like to reply to all negative reviews left here saying to call them lol. FOR WHAT??? IVE BEEN TRYING TO TALK TO THEM FOR A MONTH NOW.

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase

Dealer Response

Hello Rafael, Thank you for bringing this to our attention. We are sorry to hear about the experience you had at Open Road Cadillac. Please give us a call at 732-580-5374 so that we can further investigate and address your concerns.

Overall Facilities 1

Customer Service 1

Buying Process 1

Quality of Repair 1

Maximum rating = 5

1.0 (out of 5)

Waste of time

Reviewed by dcivitillo from East Hanover, NJMay 24, 2022

May 23, 2022 Most bizarre car dealership experience I have ever had. Made an appointment to see a used 2013 GMC Terrain that was on their lot. Both the receptionist (Kristie) and the manager (Alex) called me to confirm the appointment. Kristie had asked if I would like to leave a deposit over the phone, I politely declined. She then informed me if the car gets sold before I get there for my appointment she would call or email me as to not waste anyone’s time. I appreciated that. Got to the showroom and was introduced to Steve the salesman, who was pleasant enough. He proceeded to go get the vehicle and both my husband and I each took it for a test drive. It was a solid car, and the Carfax was more impressive on scheduled maintenance than any other I have seen. After the ride we all sit down at Steve’s desk, and he proceeds to ask us follow up questions. He wanted to know how we would be paying, if we would finance, how much we would be putting down etc. After chatting for a bit Steve politely excuses himself to go see his manager with his notes. He returns and this is where the whole evening turns into the Twilight Zone. He tells us the car is going out to “wholesale” tomorrow and it will be auctioned off. We are interested in the vehicle so proceed to ask questions of which Steve did not have many answers. He said it needs too much work and they were not selling it, oddly enough before we took the test drive, he kept telling us more than once that it was not cleaned or looked at yet because they just received it in. We could not even discuss our offer of asking price or above as he had no intention of selling to us. We were thoroughly confused and felt much of our time was wasted. If they had no intention of selling the vehicle, why not call me before the appointment and cancel. It is mind boggling. Steve said the car will be off their website tomorrow and no longer listed. Well, it is almost 24 hours later, and it is still listed on their site and other car selling sites! After leaving the dealership I could not stop reliving the whole appointment through my head trying to make some sort of sense out it. I decided to text the manager Alex who I had spoken with earlier and let him know how my appointment went. He called me right back but did not offer much of an explanation. He honestly had none and did not know what was going on with the car. He said he would find out, but I am not expecting any kind of explanation at this point. I am just hoping this review will save the time of someone else before they waste it at Open Road Cadillac in Florham Park, NJ.

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did not make a purchase

Dealer Response

Hello, We apologize for the inconvenience. Customer service is our top priority and we would like to help you resolve this issue. Please reach out to us at (973) 538-5650.

Overall Facilities 2

Customer Service 1

Buying Process 1

Quality of Repair 1

Maximum rating = 5

1.0 (out of 5)

Scam Artists

Reviewed by NJ323 from Pompton Plains NJDecember 29, 2021

So disappointed in my experience at the is dealership. One would expect exceptional experiences when buying a luxury vehicle. I purchased a "Certified PreOwned" XT6 shortly after thanksgiving of 2021. When i took delivery the alignment was so far out of wack that i needed to return and wait 3 hours for them to fix it. They also never checked to see that the navigation chip was missing and had to wait 2 weeks for that to get reordered. After the alignment was fixed it was apparent that the whole front brake system was off which was apparent when you attempted to stop the car and it jerked to the left. On top of all that they promised me all weather mats when i purchased the car and I'm still waiting for them. They told the car was bought from them and then turned in to because the owner wanted a bigger car. That was a lie the car was from Michigan and who knows how it ended up in NJ. Then i noticed the car never even had an oil change before it was delivered to me, so that is the "Cerified Pre-owned" Caddy experience? Sad part is i loved the car and it was beautiful. However after all the lies and dishonest actions on behalf of Open Road Cadillac i decided to trade the car in after 3 weeks and buy a brand new car. Lucky this crazy market for used cars worked in my favor and i was able to walk away. NEVER GO TO OPEN ROAD CADILLAC ! I can't imagine any of there dealerships are any better but i can speak to those. Lesson learned never trust a luxury dealer, i was to trusting and i learned to not be so stupid next time.

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase

Dealer Response

We apologize that you had to come back to have a few items addressed. We are happy to get you winter mats for your new car if it is a GM product and if not we can look at getting you winter mats for whatever make you purchased. Sounds like although you felt the car was not up to your specs it appears that you were able to get out of it and actually have some equity. Please feel free to call me or email to discuss further. gregg.berkowitz@openroad.com 732-379-5390

Overall Facilities 4

Customer Service 1

Buying Process 1

Quality of Repair 1

Maximum rating = 5

About Open Road Cadillac

Welcome to the ALL NEW Open Road Cadillac of Morristown! We're Here for You. Literally. If you would like to chat with our Team please call us at 888-479-8311. We have team members that speak ENGLISH SPANISH RUSSIAN and AFRIKAANS. It's been a pleasure meeting you virtually; We hope to have the opportunity to work with you and the privilege to earn your business. We are conveniently located on Columbia Turnpike right next to the Morristown Airport. We look forward to providing you with the total Open Road Cadillac ownership experience. With over 170 years of combined Cadillac experience we know that you will find your visit a special one!

Ready to buy? Get a price quote before visiting the dealership.

  • Get multiple quotes
  • No cost, no-hassle negotiation
Back to Top