Quality Buick GMC Cadillac in Alton including address, phone, dealer reviews, directions, a map, inventory and more

A member of the Cars.com family

1620 Homer M Adams Parkway
Alton, IL 62002

Get Directions
Visit Dealer Website

Sales: 618-223-6788

Used Cars: 618-223-6776

Hours Toggle

Sales Department

Sun Closed
Mon 8:30am – 8:00pm
Tue 8:30am – 6:00pm
Wed 8:30am – 6:00pm
Thu 8:30am – 6:00pm
Fri 8:30am – 7:00pm
Sat 8:30am – 4:30pm

Service Department

Sun Closed
Mon 7:00am – 4:30pm
Tue 7:00am – 4:30pm
Wed 7:00am – 4:30pm
Thu 7:00am – 4:30pm
Fri 7:00am – 4:30pm
Sat Closed

Reviews of Quality Buick GMC Cadillac

Overall Rating:

4.2 (out of 5)

80% recommend this dealer

30 total reviews

Showing the most recent reviews from Cars.com and DealerRater.

1.0 (out of 5)

Never purchasing another vehicle from Quality

Reviewed by No longer a customer from AltonSeptember 22, 2021

Salesman promised me a second FOB on a low mileage 2015 ford taurus...DID NOT DELIVER. Sold me an aftermarket warranty...CAR WAS STILL UNDER FACTORY WARRANTY. When car was brought in for repairs...SENT TO FORD DEALERSHIP. Cost me $638 in rental because they had no loaner and the process of finding out it was still under factory warranty, taking to Ford dealership, them ordering parts and repairing took 2 weeks. Then they blamed the Ford dealership, although they SHOULD'VE known it was still under factory warranty before they ever sold the car. I love the car but the process of purchasing it from quality has caused a ton of stress on me. Not to mention I never received a second FOB and the salesman called me to ask if I'd give him a good review so he could gain financially, somehow.

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase

Dealer Response

Lance, I am sorry to learn of your vehicle problem. Your satisfaction is our highest concern. I interviewed our service manager to see what happened. It seems that although your Taurus was out of the factory, the mechanical problem was covered by a special coverage for your particular situation that is why we had to take it to the local Ford dealer. The extended warranty you purchased paid for 7 days of rental, the maximum allowed. $638 is very high for a week's rental. Please call me so we can confirm you were charged the correct amount. Concerning the key fob, if our salesman promised to get one for you, I will honor that. Please call me personally, and we can discuss it further. Again I am sorry you are not satisfied with your experience. David Stevenson, President

Overall Facilities 1

Customer Service 1

Buying Process 3

Quality of Repair 1

Maximum rating = 5

5.0 (out of 5)

Cadillac CT6 2019 I love it

Reviewed by alex from Chicago May 15, 2021

I’m from Chicago I saw Cadillac CT6 it’s very nice car they have and they send all papers to me to signed them overnight shipping I fly from Chicago to Tennessee And they send me a driver to pick me up from airport And took me to dealer Vip service And manager was waiting for me outside Super friendly and all of them was welcoming me And they offer me all help and I drove my beautiful CT6 All the way back to Chicago CADILLAC CT6 SUPER Cruise the best car owned ever

  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase

Dealer Response

What an enjoyable review to read! It is reassuring to know our team provided you with a hassle-free and great experience. Our primary concern is delivering flawless customer service; that means giving each of our guests the time and attention they deserve. I'm happy to hear you left our dealership feeling satisfied. Don't hesitate to call or message us should you have any questions. Sincerely, The Quality Buick GMC Cadillac Team

Overall Facilities N/A

Customer Service 5

Buying Process 5

Quality of Repair 5

Maximum rating = 5

1.0 (out of 5)

Completely incompetent and liars

Reviewed by Bryan Landre from AltonFebruary 12, 2021

Spent 1700 dollars and left with more problems than I started with. Had problems with coolant leaking they replaced everything but what was broken. Took my chevy cruze to meineke a week after leaving there and they located the problem and fixed it for 200 dollars. Please beware that they are incompetent and will give you the run around.

  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did not make a purchase

Dealer Response

Bryan, I am sorry your vehicle had a water pump problem. I know an unexpected expense like this can certainly cause a budget burden. Our family dealership has been serving the area since 1958, striving to always be conscious of our patron's money. It has always been our commitment to do excellent work at a minimal cost. For that very reason, our factory-trained technicians are constantly in training to keep their skill set up to date. It is my understanding that the water pump problem was properly repaired. I am unaware of these other problems you mentioned. I would be like to discuss the issue further with you. Please contact me. David Stevenson, President

Overall Facilities N/A

Customer Service 1

Buying Process 1

Quality of Repair 1

Maximum rating = 5

About Quality Buick GMC Cadillac

Family owned and operated for over 55 years Quality Buick GMC Cadillac proudly serves Alton IL. Quality Buick GMC Cadillac is proud to be your Alton GM dealership of choice. Located at 1620 E Homer Adams Parkway our GM dealership is an excellent choice if you're looking for a St. Louis MO GMC Buick & Cadillac dealer but don't want to deal with the hectic bustle of the city. We're proud to provide the best in new and used GM trucks cars and SUVs and welcomes you to come experience our excellent customer service today.

Ready to buy? Get a price quote before visiting the dealership.

  • Get multiple quotes
  • No cost, no-hassle negotiation
Back to Top