Team Chevrolet Buick GMC in Huntingdon including address, phone, dealer reviews, directions, a map, inventory and more

A member of the Cars.com family

9546 William Penn Hwy
Huntingdon, PA 16652

Get Directions
Visit Dealer Website

Sales: 814-644-4050

Used Cars: 814-644-4054

Hours Toggle

Sales Department

Sun Closed
Mon 9:00am – 8:00pm
Tue 9:00am – 8:00pm
Wed 9:00am – 5:00pm
Thu 9:00am – 8:00pm
Fri 9:00am – 8:00pm
Sat 9:00am – 3:00pm

Service Department

Sun Closed
Mon 8:00am – 5:00pm
Tue 8:00am – 5:00pm
Wed 8:00am – 5:00pm
Thu 8:00am – 5:00pm
Fri 8:00am – 5:00pm
Sat Closed

Reviews of Team Chevrolet Buick GMC

Overall Rating:

4.4 (out of 5)

85% recommend this dealer

40 total reviews

Showing the most recent reviews from Cars.com and DealerRater.

1.0 (out of 5)

should be criminal

Reviewed by dan from mount unionJanuary 15, 2022

i toke my 2004 cadillac xlr to team car had a car shield warrenty told that my car needed a fuel pump, team told warreny company that it would cost 3200 dollars to replace a fuel . warrenty company told me thet though this was fraud and would nor cover this. because of the excessive cost. GM shop rate on this job was around 1200 dollars . finally got the cost to 2200 still a rip off

  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did not make a purchase

Dealer Response

Dan, we appreciate learning about your recent service with us. We strive for a positive experience, and it appears you did not receive that from us. I would appreciate the opportunity to discuss your time spent with us. Please contact me at your earliest convenience so we can work together at resolving this. Best, Bethany Thomas, bthomas@teamcars.net, (814) 506-0487

Overall Facilities N/A

Customer Service N/A

Buying Process N/A

Quality of Repair N/A

Maximum rating = 5

1.3 (out of 5)

Sold me a LEMON of a car!!

Reviewed by Jamie S Fletcher from BedfordMay 04, 2021

Told it was a great vehicle, in great condition 2012 Terrain 64 K mileage. Wasn't real clean like a dealer detail. Overlooked that. Purchased 2.26.2021, gave a 30 day as is Warranty. Maybe should of been a red flag. My 2010 Equinox from a totally awesome dealership had 62 K on it 2 yrs ago when purchased. Not an issue to date and they gave a 90 day warranty on it. One payment made on this Lemon and guess what low idol issues, extremely odd noise stalling out when at a full stop. Got it home now it won't start. So either blown engine or timing chain issues. Dealership said not their problem. I know it wasnt new but a little more really, 60 days at 13K. LMAO. Wouldnt even offer to have a GMC Dealetship in my area look at it at their expense. They know they put lipstick on a pig with this one.

  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase

Dealer Response

Thank you for your review Jamie. Feedback is the best way for us to investigate and improve our processes when necessary. After a careful review of your file, as we discussed on the phone, the results of our review are as follows. We do empathize with your situation. Our pre-owned vehicles are subjected to a 172 multipoint inspection before they are offered for sale. The Terrain that you purchased was a low mileage local trade, which was maintained properly by the previous owner. The Terrain qualified for the extended warranty. At the time of sale, you declined the extended warranty on four separate documents. You also accepted the 30 Day or 1000 mile warranty on two others. We do try to work with our customers whenever possible. Unfortunately, not only were you past the time period, you were well over 5 times the mileage of the warranty within that timeframe. That is why we were unable to lend support to you for this issue. Thank you Jason Squires General Manager

Overall Facilities N/A

Customer Service 1

Buying Process 2

Quality of Repair 1

Maximum rating = 5

1.0 (out of 5)

unsatisfied customer support

Reviewed by Donna Aumiller from Belleville, Pa.May 03, 2021

Unknowingly purchased a vehicle from this company with an adhesive sprayed under to hide rust. now 3 yrs. later it cannot legally pass inspection anywhere without a new frame put under it. I still owe $13,000. on a vehicle that can no longer be run. I was basically told by management it was not their problem and would do nothing to help with this situation.

  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did make a purchase

Dealer Response

Thank you for sharing this review regarding your experience with us. I'd like to discuss this with you further if you could please contact me at your earliest convenience. Best, Bethany Thomas, bthomas@teamcars.net, (814) 506-0487

Overall Facilities N/A

Customer Service 1

Buying Process 1

Quality of Repair 1

Maximum rating = 5

About Team Chevrolet Buick GMC

For over 15 years Team Chevrolet Buick GMC proudly serves Huntingdon Altoona and all the surrounding cities. We pride ourselves in the new and used Chevrolet Buick and GMC vehicles we provide to all our customers in or around Central PA. Come by and see the service our knowledgeable hometown staff provides to our customers.

Ready to buy? Get a price quote before visiting the dealership.

  • Get multiple quotes
  • No cost, no-hassle negotiation
Back to Top